Tuesday, December 25, 2007

Oh happy day!

Ma jõudsin reedel koju, kuigi hommikul suurte kottide ja kingitusega üle silla kolistades tundus et ma iialgi kohale ei jõua, aga näed, jõudsin.
Laupäevast on mälestused hõredad, ilmselt ei teinud midagi erilist, ja siis, siis tuligi pühapäev.
Hoorey....jõulupühad, süüa saab siin igatahes hästi.
Muide, ma sain oma rolli aastavahetuseks kätte, ehk tuleb köögis natuke ringi vaadata.
Eile olin saunas, mõnus oli, metsas käisime kuuske toomas üleeile, ehk siis pühapäeval...jajaa, vana pea ei tea.
Jooksin mööda võsa koos Rommiga, muhe, pärast saime metsast välja ka, koos kuusega:)
Jõulukingid olid muidugi ka, sain statiivi, kaks plaati Villu Veski, jazz ja tango...mmm! Kampsuni sain ja paar raamatut filosoofiast ja religioonist, nüüd tuleks esseega alustada ja Kaarna referaat ooab ka....
Näe, mõni leiab ukse tagant huskykutsika....tahaks ka, võimalik et lähen millalgi Ohekatkule, aga pean enne Oliveriga rääkima. Mulle tundub et ta sellest väga ei vaimustu.
Aga miskipärast on ta mul viimasel ajal peas mõlkunud, mis iseenesst pole kuigi mõnus.
Mul on kõht kogu aeg täis, väga kummaline tunne.
Ok, ma nüüd vaatan vist filmi või midagi.
Helen tuleb täna külla.
Happy hanukah!
Jõule.
Sillu

No comments: