Sunday, December 16, 2007

Homo sapiens idioticus

Laes istudes naeratad sa tagurpidi
Maalt taevasse kukkudes ei saagi haiget?
Ehk oled Zenoni igavesti lendav nool.
Iseenda maailmanaba.
Kus on su tõekspidamiste tõesus tõestatud?
Sa rumal inimeseloom.

Mu siirad vabandused, et kirjutan siia vaid oma emotsioonide äärmusjuhtudel, mis on ka põhjuseks, miks see jutt ei oma säravat kirjanduslikku väärtust. Mul on veidi piinlik.
Mimi...
Terves galaktikas oleme me tagaotsitavad, ma ei saa jälle hakkama, ei omaenda ega ülejäänud maailma päästmisega.
taaskord olen ma magamata, aga vähemasti kasitud ja täis kõhuga.
Vestlesi täna kahe juhuslikus supilinlasega, üks neist helistas tuletõrjesse, teine oli Herne poe töötaja, kes uuris, ega ma mõne ta tuttava sugulane ole.
Kõige ilusam hetk täna oli siis, kui ma istusin Lõunakeskuse raamaturiiuli juures koos ühe tillukese tüdrukuga ja rääkisin talle trollidest ja härjapõlvlastest, tal olid nii ilusad suured silmad....Mulle tehti täna üks kena üllatus
Jõuludeni on veel nädal.
Saamatusest saamatult ma vastan kui koer.

No comments: