Monday, June 04, 2007

Ma pole zoofiil, aga loomi armastan küll.

Tere juuniõhtut.
Sillu on jälle netis ja suhtleb ja püüab midagi kirja saada. Nädalavahetusel olin jälle Raplamaal, käisin seekord häälega, suvine Eestimaa on ilus ja kuigi Türil oli tüütu passida oli lõpuks hea Oliveri juurde jõuda. Selline hea kodune on seal Ohekatkul. Reedel koristasime kitsede maja ära, laupäeval oli Raplas väike loomanäitus, minust sai boaahistaja, ta on lihtsalt võrratu, tahan endale ka madu:)
Õhtul sain kitse lüpsta, harjutamisega võib minust ehk isegi asja saada ja natuke kasu olla.
Muidu oli ka mõnus, jõin end jälle kohvist ogaraks ja sain värskest õhust mürgituse. Kahe nädala pärast uuesti.
Pühapäeval tulin tagasi linna ja leidsin õitseva jasmiinipõõsa, käisin Curul ka korra külas ja hankisin oma ajalooõpikud sealt. Täna oli proovieksam, päris põrumist vast pole, aga ülemäära hästi ka ei läinud. Peaks Pluumile esseed kuidagi ära andma, Jürgensteinile teen ka täna ühe.
Riion oli ka Tartus. Riion teeb ikka oma energilisusega tuju paremaks, samas olen ma niigi õnnelik.
Tiiul olin täna külas, sõin ja jõin teed ja ajasin juttu, sain teada, et emps peaks homme siia tulema, püüan talle helistada millalgi. Rahaline kriis on suht käes, tuleks see raha juba ära, saaks inimese moodi elada.
Kuigi, ega hullu pole, natuke paha, et ma kaotasin bussi kuukaardi ära, mis sest, et ma enamasti jänest sõidan.
"sakutab end kõrvust"
Olen hetkel Guns & Roses'ist sõltuvuses. Jei.
Hea küll, ma praegu lõpetan, lihtsalt palju on veel teha ja kirjutamine nõuab keskendumist.
Olge tublid ja hoidke ennast.
Teie Sillu.

3 comments:

Sillu said...

Teate, ma olen aru saanud, et keegi isegi loeb seda blogi, ehk te ütlete, miks te seda teete?

123qweasd said...

PIFFFF
Niisama.

Dani said...

Um, ma ei tea ausalt öeldes...