Tuesday, June 12, 2007

Mul on kirsimahla:)

Tere, meil on vannitoas torud katki ja me otsime torulukkseppa, on teil mõni välja jagada?
Tegelikult tahtsin m atänada HTG õpetajaid, täna kui ma Ristikivi ja Pisi-Pungaga rääkisin sain nii palju häid emotsioone. Mul on hea meel, et meil on koolis nii palju toredaid õpetajaid.
Veel tänusid Tiina Pluumile ja Toomas Jürgensteinile, kes on ka suurepärased pedagoogid.
Küllap ma jõuan neid veel tänada.
Varem polegi niisgugust tänutunnet olnud, aga täna oli mul nii hea meel, et saan HTG-s õppida.
Vahurit nägin linnas, see oli ka positiiivne, polnud pikka aega kokku saanud.
Lubasin talle millalgi helistada, et natuke juttu ajada , et teada saada mis on juhtunud vahepeal.
Kool hakkba lõppema, mul on vist veel paar õpikut viia ja paar hinnet võtta ja paar allkirja ja ühel aktusel olla, siis kaon siit linnast.
Jaanipäeva olen ilmselt kodus.
Europeade särk on mul voodi peal, kui ma kodus olin, sain natuke tantsida ka Tauri õpetab.
Kohvikus olin tööl, sellega saab edaspidi terve juulikuu kinni olema.
Mis polegi nii halb.
Ainult pisut.
Talit nägin täna, tal on kool päris läbi vist, näitas mulle kutset linnapea vastuvõtule. Ta on geenius, tark ja tubli inimene.
Aga olgu siis, siinkohal tervitaks veel Karinit, kes minu lõunaid lõbusamaks muudab, rääkides mulle oma tegemistest.
Jah, küllap ma kirjutan veel.
Nägemsieni, Sillu.

2 comments:

Berilac said...

Sillu, kus kohvikus sa tööd said?

Sillu said...

Saaremaal, Orissaares.
Cafe Soneburg