Monday, May 28, 2007

Rainy day people

Tere.
Ma olen õnnelik.
Ma plaanisin küll oma põhimõtted üles panna, aga ma teen seda teine päev, sest see peab olema põhjalik, aga ma olen täna juba hullumoodi palju kirjutanud ja mul on veel vaja füüsikat õppida.
Nüüd ma tahan, et hakkaks äikesevihma sadama, sest see on ilus ja ma saaksin minna rõdule ja proovida pildistada. Taevas on juba paljutõotavalt pilvine, ehk sjaba öösel ka.
Mul on sõpru, kes oskavad mind rõõmsaks teha, vahel piisab sellest kui na dmulle sõnumi saadavad või kummikarusid pakuvad. Nüüd tuligi mul kummikommi isu....oi-oi, pean enne ühtteist poes ära käima.
Ma olin nädalavahetusel kodus, seal oli hea, tegime kooki, mis ei näinud esinduslik välja. Aga pimedas kannatas täitsa süüa. Ma olen vist kofeiinisõltlane, mis tuletab meelde, et ma olen täna ainult ühe tassi kohvi joonud...tahaks veel.
Just a perfect day...
Muusika on imeline. Täna käisin lisaks koolile ka taarat ära viimases, läksin Annelinna keskusesse, sest kõik teised kohad olid juba kinni. Nägin seal Roskilde rockfestivali plakatit ja mõtlesin, et ehk peaks nädal aega varem Taani minema. Aga ma tean, et ma ei lähe.
Nirvana - Something in the way
Oh tuleks nüüd vihma, siis ma lippaks õue.
Jei, ma saan essee eest natuke raha, nüüd pean veel Jürgensteini ja Pluumi jaoks ka kirjutama ja vene keeles jutustama ja siis peaksid hinded korras olema.
Peaaegu.
Fking Tagged...ummistab mu postkasti, peaks need junkmaili alla panema.
Hea küll.
Praegu on elu ideaalilähedane, eks näis millal ta mulle sitta hakkab keerama (vabandust väljendi pärast), aga varem või hiljem teeb ta seda niikuinii.

Väljas oli juuni, pärnad tilkusid mett
Paljajalu asfaldil

Välgulilli õitses, pilved kallasid vett
Paljajalu asfaldil

Ühel päeval hoidsin sinu kahvatut kätt
Paljajalu asfaldil

Põlevad mu pihus sinu silmad ja suu
Linde jõgi peegeldas

3 comments:

Liisa said...

Pilti ei näe! :(
Meil on siin viimasel ajal kogu aeg äikest ja vihma tulnud. Täna hommikul ka, kooli minna oli märg. :D
Teite killercake sai ka ära söödud, mille töttu mul küll pärast halb hakkas, aga pole hullu. xD (Vähem suhkrut vöi midaiganest next time. :P)

Sillu said...

:D...ma püüan pildiga midagi ette võtta, kuigi ma eriti ei viitsi

Kadri said...

Paljajalu asfaldil on küll hea, aga kujutad sa ette kell 11 õhtul mudas ja lompides jalutamist? Megavärske õhk ja ilusad pilved, palju linde ja loodust. Sa pidid külla tulema. Ja sellel nädalavahetusel pidin mina Tartusse tulema.