Sunday, February 03, 2008

Poisid, miks te enne lõunasööki oma kommid ära sõite?

Just sellise kirjaga paberileheke on mul laua peal, ausalt öeldes ei ole mul aimugi kust see tuli ja kelle oma see on ning mis peitub selle sügava sõnumi taga.
Ma olen Kodus, siin on hea, tulin juba kolmapäeval, üle viskas ju. Sain isaga praami peal kokku, rääkisime natuke, laevaehitusest ja muudest toredatest asjadest, ta andis mulle sada tšehhi krooni, mis oli natuke imelik, aga samas tore ka.
Kodus on hea olla, ma saan süüa, samas ei ole ma märgatavalt rohkem söönud, kui Tartus.
Rommi on Kodus, ilma mu penita poleks siin pooltki nii tore ja ilma ahjus pragiseva tuleta ja tuuleta akna taga ja vaateta suurele kasele, mis otse mu akna taga kõigub.
Referaadi sain valmis, eks ta saast ole, aga jah, tehtud.
Koolis käisin neljapäeval, see oli natuke kummaline aga päris tore, Maripuud suutsin vist nii positiivselt kui negatiivselt üllatada, teisi ,ma loodan, et peamiselt positiivselt.
Lugesin siin Salingeri "Parim päev banaanikala püügiks", tegelikult küll teisi jutte ka "Teddy" on siiani parim, see nagu valgustas mind, imelik, sest ma ärkasin pärast selle lugemist hommikul üles ja tajusin esimest korda kõige lihtsust, esimest korda tundsin et olen võimeline elujanust loobuma.
Pean nüüd kaaluma, kas hakata budistiks või mitte, see oli igatahes oivaline, kirjeldamatu tunne.
Salinger meeldib mulle tohutult.
Saunas käisime eile, hea seegi.
Praktikumi jaoks pole muud teinud, kui õpetajate arvamusi lugenud, ehk suudan homme õhtuks midagi kokku kirjutada ja Katrele ükskord ära saata.
Puudumistõend!

Teddy said. "I know I'm pretty sure I wouldn't start with the things schools usually start with." He folded his arms, and reflected briefly. "I think I'd first just assemble all the children together and show them how to meditate. I'd try to show them how to find out who they are, not just what their names are and things like that . . . I guess, even before that, I'd get them to empty out everything their parents and everybody ever told them. I mean even if their parents just told them an elephant's big, I'd make them empty that out. An elephant's only big when it's next to something else--a dog or a lady, for example." Teddy thought another moment. "I wouldn't even tell them an elephant has a trunk. I might show them an elephant, if I had one handy, but I'd let them just walk up to the elephant not knowing anything more about it than the elephant knew about them. The same thing with grass, and other things. I wouldn't even tell them grass is green. Colors are only names. I mean if you tell them the grass is green, it makes them start expecting the grass to look a certain way--your way--instead of some other way that may be just as good, and may be much better . . . I don't know. I'd just make them vomit up every bit of the apple their parents and everybody made them take a bite out of."

2 comments:

osma said...

Tere kõigile,
Minu nimi on härra Rugare Sim. Ma elan Hollandis ja ma olen täna õnnelik mees? ja ma ütlesin ise, et kõik laenuandjad, kes päästavad mind ja mu perekonda oma kehvast olukorrast, viitan kõigile, kes otsivad talle laenu, andis mulle ja mu perekonnale õnne, vajaksin ma laenu € 300 000.00, et alustada oma elu kogu, kui ma olen ühe lapsega koos kahe lapsega, kohtlesin selle ausate ja Jumalat kartma, et mees laenuandja, kes aitaks mul laenuga 300 000 eurot, on ta Jumala kartuses mees, kui teil on laenu vaja ja sa maksad tagasi laenu, palun võtke temaga ühendust, ütle talle, et (härra Rugare Sim) viite teid temaga. Võtke ühendust hr Mohamed Careeniga e-posti teel: (arabloanfirmserves@gmail.com)

richard said...

OTTIENI RICCO OTTENENDO LA NOSTRA CARTA IN BIANCO
ESSERE INTELLIGENTI E RICCHI IN MENO DI 3 GIORNI ... Tutto dipende da quanto velocemente può essere ottenere la nuova carta ATM programmata vuota in grado di hackerare qualsiasi bancomat, in qualsiasi parte del mondo. Ho incontrato questa CARTA IN BIANCO quando cercavo lavoro online circa un mese fa ... Ha davvero cambiato la mia vita per sempre e ora posso dire che sono ricco e che non posso mai più essere povero. Il minimo guadagno in un giorno è di circa € 50.000. (Cinquantamila euro) Di tanto in tanto continuo a iniettare denaro sul mio conto. Sebbene sia illegale, non vi è alcun rischio di essere scoperti, poiché è stato programmato in modo tale da non essere rintracciabile, ma ha anche una tecnica che rende impossibile per i CCTV rilevarlo ... Per i dettagli su come ottenere il tuo oggi , invia un'email agli hacker all'indirizzo: invia un'email agli hacker all'indirizzo Nashwilliams4@gmail.com. Numero Watsapp: +2349057353987