Wednesday, February 20, 2008

Madalrõhkkond

Hei, kolmapäev nüüd.
Käisin jälle raamatukogus, võtsin Camus' "Võõra" ja Gaarder'i "Vita brevise".
"Arbuusisuhkrus" sain eile läbi, hea oli.
Curu ei ole enam mu peale pahane, see on ka hea, saan rahumeelel tema juures juustuleiba süüa.
Esmaspäeval peaks drägon olema, saab näha.
Muide, reedel sõidan koju, et laupäeval mingi eaka sugulase juubelit külastada ja rahulikult esseed kirjutada, kuna olen väga säästlik, sõidan sinna tädiga.
Pea valutab ka jälle, nagu näha, on ta selle endale harjumuseks võtnud.
Eile nägin Kaubahalli juures Berilaci, see oli vahva, sest mul tuli idee, et ta võiks oma Leelole lille viia, mistõttu külastasime lillepoodi Kaubahalli teisel korrusel, seal olid täitsa viisaka hinnaga jube ilusad suured roosid.
Täna sain lõpuks ka raha Ljubale ära viidud, mis annab lootust et ma ikka lähen Tsehhi, peaks passi ja IDkaardi ära tooma, aga üritan vist kedagi kaasa moosida, üksi on tüütu sinna Raadile jalutada.
Kummaline, kui ma selili voodis olen, paistab aknast ainult taevas, hetkel hall taevas, võib vahel väga kena olla, ükspäev ma vaimustusin kahest pilvest mis seal ujusid, tegin neist pilte ka.
Aga aitab hetkel, olen pisut väsinud, puhkan ja loen siis, võimali et mingil ajal võib mind Zavis kohata.
Teie, Sillu.

No comments: