Saturday, February 09, 2008

Eks ta ole...On jah!

Kas pole kurb, kui ka sajakonna inimese seast ei ole kedagi, kellega vihmasel pärastlõunal jalutama minna, kellele rääkida Salingerist ja filosoofiast, kes tahaks huvituda teatrist, kunstist või muusikast, keegi, kes oleks, see, See Õige, kes tuleks, ikka tuleks, kes teaks, kes ta on.
Vaatasin siin Träksi blogi ja mõtlesin, et kas see kui ma räägin, et lilled on ilusad, on halb?
See on ju positiivne, et lilled on ilusad, see ju teeb rõõmsaks, miks ei võiks rääkida asjust, mis teevad rõõmsaks, eriti kui väljas on nii vähe vaadata.
Olen tegelenud täna peamiselt kirjanduse õpimapiga, sellega läheb aeglaselt, aga hästi, mul on mõningaid probleeme oma ideede sõnastamisega.
Filosoofia esse tuleb esiplaanile tõsta, arvestuste kõrvalt peab ta tegema, sest varsti saab ju veebruar läbi ja tähtaeg on nii lähedal.
Kaisa käis poes ja tõi süüa, mis tähendab et ma teen varsti eileõhtustest kartulitest veel midagi, peaks minema ja Tiiu juurde teksased pessu viima, ega muud pesu väga praegu olegi.
Mu tuba on segamini ja nohu on, aga iseenesest pole halb.
Homme teema Merikesega kavandeid, ma loodan et ma ära ei unusta, pean kella kaheks Supilinnas olema.
Kevad tuleb hullu raginaga, püüan ülehomme Ljubale veel natuke reisiraha ära viia ja raamatud ka selleks ajaks enamvähem läbi saada, sest kirjanduse lehed tuleb neljapäevaks ära viia, praeguse tempo juures jõuan ehk ilusti.
Erlessa mängib Simsi suht koguaeg, mis teeb temast kuradi igava inimese.
Vabandust, ma olem igasuguse nolife'i suhtes skeptiline.
"Kunstnik on ilusate asjade looja" Wilde
"Eks ta ole" oli neljapäeval viimast korda, olime koos Ally, Curu ja Pillega, see oli väga väga väga hea!
Näitlejad olid hea, Salo-tegelane oli lihtsalt super ja Lennart oli Vonnegutiga väga hea harmoonia leidnud.
Merike oli ka tubli.
Noh, läbini positiivne elamus.
Füüsika järeltööks peab ka homme õppima, raskeks läheb, õnneks on arvestustenädal mõistlik, ainult sedakorda asjad hommikustel aegadel.
Kaisa lehvib siin rängi, Villu saab ahistatud...jajaa...
Hästi, ma kaon nüüd kuhugi poole. Fotokas tundub hea mõte.
Head päeva, jobud.
Sillubitch

3 comments:

Anonymous said...

Ei ole neil "lilledel" häda kedagi. Ma lihtsalt ei räägi neist nii palju kui... näiteks "kuivanud lehtedest". Asja mõte oli pigem etteheide kolmandale isikule, et kas ma siis nüüd peaks või? Igale ühele oma.
Aga kord tulevad ka lilled jälle tagasi, kui piisavalt päikest ja vihma.
Aga kas "Träksi" on väga raske sõnavarast minema saada? :/

Sillu said...

XD
Ütleme nii et, kui "Träx" sind väga häirib, siis ma püüan midagi ette võtta.
Muide lehed on ka kenad.
Ja vihm.
Asja mõte oli pigem üldises positivismis.

Anonymous said...

Asja mõte minu seisukohast*
Täiendus: ..."et kas ma siis peaksin rääkima millestki muust?" Kui ei, siis las ma "halan" (vihje kolmandale isikule).

"Träx" on mind algusest peale häirinud. Labane, nagu autorgi ;)

Tegelikult on see kõik tühine, aga mul on lihtsalt ülearu vaba aega hetkel :D