Sunday, May 06, 2007

Kus on su tiivad, mis meeldisid nii minule?


Kuulan jälle Jäääärt, see on tänases õhtus üks positiivsemaid asju, Manna saadab mulle head muusikat, see on ka tore. Ma pole ammu nii vihane olnud, kui täna, vihkan, vihkan, vihkan....kurat!
Aga elu läheb edasi, homme on jälle esmaspäev, täna tulin koos Mannaga Kadrinast, häälega, me sõitsime 9 erineva autoga, see oli väsitav aga lahe. Pealegi sain ma ühele tee ääres olnud hobesele pai teha, Manna tegi sellest pildi ka. Panen selle vb siia lõppu üles.
Täna käisin jälle teatris, Chessi vaatamas, tuleb tunnistada, et minu meelest oli see jama, ehk oli asi ka selles, et ma sain reedesest Hüppajate etendusest nii vaimustava elamuse.
Üldse on asjad viimasel ajal kultuuriga seotud, reedel käisin ka kunsti vaatamas, Johannes Saali maalid, andekas kunstnik. Eriti meeldib mulle tema Juhan Liivi portree.
Mis meenutab mulle, et täna hommikul tsiteerisime me Mialeega teineteisele Liivi.
Ta luges mulle luuletust: "Kes meeldida tahab". Panen selle siia üles.

 Kes meeldida tahab

Kes meeldida tahab, peab roomama
"jah" üteldes "ei"peab mõtlema,
mis teine tahab, peab tegema,
peab ahelaid kandma ja tänama!

Peab kandma lõpmata palju veel,
peab tundma, kuidas tal murdub meel,
peab kummardama kulla eel -
peab nuttes naeratama veel.

Ja kes ei taha, ei meelita ta,
ei taha,ei taha, ei tahagi ta!
Vaid külmalt elugi pakub ka -
tal enesel katsutaks meeldida!

Ja jääb ta nüüdki veel muutmata,
ta tõe-armastus puutmata,
üks peab nüüd kahest sündima:
ta peab nüüd tõusma või langema!
Sedasi, siinkohal pean paluma vabandust seebult, kellele ma hommikul külla ei jõudnudki, aga see-eest sain temaga õhtul pikalt rääkida, ma loodan, et ta suutis midagi tarka ka sellest jutust välja noppida ja ei pea mind mingiks idioodiks (mitte et ma seda poleks).
Aga ma loodan, et jõuan millalgi Pajustisse ka, sest Seebu on lahe, tahaks, et ta õnnelikum oleks.
See on mu missioon ju - muuta inimeste maailma paremaks. Vahel on see lihtsalt võimatult raske.
Juaml!...Päästke mind siit....
Hea küll.
Täna on lihtsalt mingi stressikuhjumisõhtu. Tegelikult on vaikne ja soe kevadõhtu ja ma olen õnneikum kui viimase poole aasta jooksul olen olnud.
Tahask nüüd selle pildi siia panna, aga see pole veel kohale jõudnud, oeh, ma siis ootan.
Muide, aknalaual olevates purkides on läinud üks taim kasvama, ma arvasin, et purkide sisu suri kõik välja.
Karbis ja potis on mul veel oreganot ja üks tubakataim, või vastupidi, ma pole endiselt kindel kuidas nad välja näevad.
Nii sain pildi ka, see on Pedja jõe lähedal, ilm oli hullult mõnus.
Aga nüüd ma teen midagi kasulikku ja panen pleieri patareid laadima.
Olge lahedad...muide, sääsed on üles ärganud.
Hoidke end vereimejate eest!
Sillu.

1 comment:

Liisa said...

Ilus. Kuigi tundub nagu vaene loom tömbaks end kohe-kohe traadi vastu katki. Loodetavasti siiski mitte. :)