Thursday, May 10, 2007

...ja seotuna jään üksi palati.


Nii, see siin on Alaska Malamuut, ma armastan seda koeratõugu, no vaadake, ta on lihtsalt niiii ilus.
Ma olen nüüd juba kolmandat päeva kodus, tegelikult küll plaanisin täna kooli minna, aga hommikul lihtsalt ei jaksanud end õieti köökigi vedada, ilmselt on asi madalas vererõhus.
Natuke häiriv, sest ilm on ilus, ehk läheb veidi aja pärast paremask ja ma jaksan end liigutada, sest õues tundub hea olevat.
Koristama peaks ka, ma arvan, et püüan seda ka natuke teha.
"...you can like the life you're living, you can live the life you like..."
Tõepoolest, milleks viriseda, kui renamus asju on niikuiniii minu teha. Nüüd ma vaatan natuke korteripakkumisi, ehk saaks midagi normaalsel hinnaga üürida.
Oeh, kortereid ei ole, päris peldikut ma ka ei taha, niiet tuleb loota ühika peale. Mingi koha ma endale ikka leian.
Nüüd ma võtan kätte ja koristan.
Näeme veel.
Sillu

No comments: