Wednesday, March 14, 2007

Kõik saab korda

Ma olen elus, ma olen selle üle õnnelik. Mu elu pole olnud nii hunnikus kui möödunud pühapäeval ja esmaspäeval, minu psüühika pole kunagi varem olnud nii paigast ära. Aga ma arvan, et asjad hakkavad korda saama, tasapisi. Kuigi olek on ikka veel ebastabiilne. Ma saan endale psühholoogi, kui kõik hästi läheb, kodu ka, kui Kärts avalduse teeb. Täna olime jälle Krooksus, seal on se lahe metalist-teenindaja, ta ütles, et ma saan soodustust, kui ma talle oma telefoninumbri annan....why not? Oi, me saime naerda, Gops ja Curu teesklesid, et neil on suhe ja ma sain endale Rocki kleepeka. Curu on lahe, ühtlasi mainin, et pean ennast nüüd jälle paremini üleval.
Vanaema Mialee oli siin, tegi meile süüa.
Nädalavahetusel oli mäng, see oli lahe, ma sain endale lapse - Karya (ma kirjutasin õigesti?) on lahe piiks Tallinnast, ta on väike ja naljakas ja tõeline kallimaniakk. Ma luban, et ma kasvatan teda natuke ja ei hellita teda ülemäära ära.
Eile jõudis kevad kätte, hommikul läbi Supilinna jalutades paistis päike silma ja pärast koos Mialeegi ajasime ka kevadet taga. Üsna mitut inimest nägime, vanu tuttavaid.
Urg on jälle korras ja kodune, seal on vaibad ja soe, ehk saab uue kraani ka.
Vaheaja suhtes on mu plaanid veel lahtised, ilmselt lähen laupäeval Kadrinasse ja selat Tallinna ja sealt koju, Saaremaale. Võibolla tulevad Seebu, Manna või Goblin või keegi teine mulle külla, nad võiksid tulla, see oleks vahva.
Vaheaja lõpus on Tallinnas Dani ja Hoari sünnipäeva larp, seal pean ka kohal olema.
Hetkel sikutan arvutisse igasugust heatujulist muusikat, sellist mida tavalist ei kuula, see on lõbus - Untsakad jt.
Vahel lihtsalt on selline tuju.
Aga nüüd ma võtan kätte ja tegelen natuke prantsuse keelega, vb, ega ma eriti ei taha.
Homme kindlasti kooliarsti juures ära käia, vb näen Curut ka veel korra ja teisi pudulojuseid, kes mulle olulised on.
Mul on muide tekkel nüüd, käin sellega ringi ja olen akadeemiline, see vist isegi sobib mulle:)
Olge tublid, vceregu teie elu kui hernes!
Siiralt teie vaimselt ebastabiilne Sillu.

1 comment:

Karya said...

Nädalavahetusel oli mäng, see oli lahe, ma sain endale lapse - Karya (ma kirjutasin õigesti?) on lahe piiks Tallinnast, ta on väike ja naljakas ja tõeline kallimaniakk. Ma luban, et ma kasvatan teda natuke ja ei hellita teda ülemäära ära.


Oi, seda ma tahan näha. ^^