Saturday, December 16, 2006

Üksi Tartus

Heia!
Täna on selline päev, et enamik tuttavaid on kas Kadrinas või Iidmaa mängul ja ma ei tea veel mida oma ajaga ette võtta. Eile oli Jaanus siin, mul on natuke süümekad, et ma ta siia meelitasin ja ta sai vähe magada jne.
Mulle meeldib Tartus, siin on palju toredaid karvaseid tüüpe, kes oma nahkmantlites ringi liiguvad ja stiilsed välja näevad, ega käitu nagu mingid mõttetud ossid.
Metsatöllu hakkasin uuesti kuulama, soovitan kõigil Postimees online'i lugeda, saate targemaks.
Midagi halba on tulemas, õhus on selline raske ja veidi närviline aura. Ma kardan, et päast jõule ei lähe asjad paremaks, ga lootus sureb viimasena.
Muide, meie kraanikauss on atraktiivne.
Eile öösel istusime natuke aega Mokas (oli vist seal) ja sõime pitsat, feta on hea, Dani disainis mobiiltelefone. Erlessa ema helsitas just, otsis oma piffi taga, aga see on ka Kadrinas. Liisa jäi haigeks ega tule Tartusse, masendav, ma lähen Mannaga õue, õues on tore käia, käime katedraali juures ja vb Urus või kusagil. Millalgi teen oma Ilmaplatsi kroonika ka ära, arvestustenädal on nüüdseks õnneks läbi.
Kallisatn kõiki, kes minusse natukenegi usuvad.

No comments: