Tuesday, November 14, 2006

Üldist mula

Täna on teisipäev, teisipäevad on kurjad ja mõttetud ja ul on kahju kõigist kellel elus halvasti läheb või kellel lihtsalt mured on. ennast ma haletsema ei hakka, ma ei viitsi rohkem. Täna oli Zavoodis tore, Curu pani ennats kolmel korral peaaegu põlema, ma sõin jäätist jne. Hiljem käisin Urus, olin seal suht lühikest aega, aga lõbus oli.
Pascali seadust on kõige parem õppida moosipiruka abil, Archimedesel lihtsalt joppas ja tegelikult oli neil Pasaliga seal vannitoas paras jama, sellepärast Pascal moosipiruka saboteeriski ja moos läks vanni. (füüsika võib ka lõbus olla)
Jah, ahjaa, Uru wc-ese minnes ei ole te enam kunagi üksi, te leiate sealt sõbra, kui vaid oskate vaadata ;)
Ma usun et asjad lähevad paremaks, Dani ja Seebu ja Soerdiga on tore poes käia. Kõust ei ole kuri, Vahur on endiselt kummaline.
Koolis on nõmedalt igav, pean ostma kummikomme, et tundides mitte magama jääda.
Ma vihkan prantsuse keele tunde.

No comments: