Saturday, July 07, 2007

Hommik käes, siis silmad lahti, õhtu käes - siis sulgeme.

Tule mu poole
kinni hoia, ma tõmban ta pingule
köögis on toole
kõik mõnusalt istuma mahume
Kõik on nii värske
kala, juurikad, sõbrad ja silmavaade
sõnumeid järske
üksi elutoas las jahub telesaade

Köögis on hääled
köögis on lõhnad, mis koeragi hulluks aa'vad
pikemalt jääme
lauda, sest täna siin kõik kõigest aru saavad
töö teevad ära
vein mõtted ja tunded ja Karjalainen
hommikul väga
nii vara tõusma ei pea me, naine

Teeme
süüa me teeme
süüa me teeme
püüame, teeme
hüüame: tee veel!

Me Toiduklubisse alati tulla võid
kui su silmist pliidile võtta saab tuld.

Ja ma kokkan, ja tantsin ja töötan ja sõidan rattaga ja süüa ei jõua, ja lobisen Maasilinnal Kaduga, pükstest ja eluolust, joon aegajalt siidrit või õllet, loen harivat ja vähemharivat kirjandust, joonistan, kui jõuan, suhtlen ja olesklen. Ja tahan kitsepiima, mida mul kusagilt võtta ei ole. Ja Pöide kirikusse Rannapi kontserdile lähen ja Taani sõidan, 15ndal nimelt. ja täna ei abiellunud, tegin pulmarahvale hoopis kringleid ja olin üldse oma 10 tundi jalgade peal. Kuulan muusikat, veel ja veel. Kirsid muide said otsa. Plaastrid küünarnukil ja sõrmedel, ma oskan end pidevalt vigastada. Istun tulise panni otsa ja suhtlen.
Meie seltskond on ju kohvikus nii meeliülendav.
Natuke igatsen Tartu ja vabaduse järele, maanteede ja tanklate järele ja selleks ma ju praegu raha kogungi, et minna, õige pea.
Ma õpin, sest elu õpetab ja muutun, sest maailm on liikuv ja paigalsesi on pimedus, mis ei tee midagi paremaks.
Ahjaa, meres on ahvenaid, viimati saime vanaisaga oma paarkümmend kala. Suitsuahven on ülihea.
Aurora amici musae est.
Võib-olla.
Viri oves sunt?
Mõned kindlasti.
Aga mitte kõik.
Ja nende teiste terviseks võib vahel veidi juua.
Et pliidile silmist võtta saaks tuld.

1 comment:

123qweasd said...

Sillu, mu kõige kallim Sillu... Ma ei suuda vist mitte kunagi ära tänada tegelikult seda päeva, kui sa mu nukuvoodi katki astusid... Sest sinu näol sain ma endale sõbra, kes on.... *otsib sõnu* Sõber. Ja midagi veel rohkemat. Ja suur tänu selle eest, mis sa mu heaks teha viitsid.

Muuseas, pükstest ja silmadest räägin ma sulle päris kindlasti mõni teine kord jälle.