Sunday, December 03, 2006

Lühidalt

Ma olen kodus, viimael ajal on igasuguseid asju olnud, ütleme nii et elu on ikka hullumeelne, ma pole niimoodi ammu rabelenud kui sel nädalal, ball, kool, isiklikud jamad jne. + tervis mis ageajalt lolliks läheb.
Kolmapäeval on Metsatöll, see on väga-väga hea. Reedel oli Jaanuse sünnipäev, tuleb tunnistada, et mina sain sealt kingituse, massazhi nimelt....oi, ma nii armastan seda tunnet, eriti arvestads seda kuidas mu selg valutas. Toomemäel käisime ka kõndimas, ulgumas kuu poole , laulmas, Krooksus olid Ivell ja Kõust, lehvasime neile ka. Ronisime selle toomkiriku akna peale, hiljem selgus et see oli jube kõrge, aga seal oli ilus ja ka tore. Kuradisillal olime ja üldse igal pool, lõõgastav jalutuskäik oli.
Lisaks tänud Varesele, kes viitsis mind ära oodata ja koju saata, kuigi ta oli Urgu jäämiseks magamiskoti kaasa võtnud.

Ma teen ka kohevarsti kinginimekirja. see tundub hea mõte olevat.

No comments: