Sunday, December 10, 2006

Tartu-Pirita-Tallinn-Kaberneeme-Kuusalu-Tallinn-Tartu

Ma ei hakka nädalavahetusest rohkem rääkima, kui seda, et mina ja Dani saime eile õhtul leveli, sest täitsime oma salajase ülesande Kaberneemes ja Viru keskuses suurepäraselt ning jõudsime lisaks kõigele muule ka ilusti Tartusse tagasi. Mina sain muide Selveri wc-es expi, kui ma sealse lukusüsteemi ära lahendasin.
Laupäeva õhtul vaatasime Urus Simpsoneid, märksõna : Jeesus polnud pärast maa peal käimist enam kunagi endine...
Pizzapoes käisime ka, kirsinektar on hea, shokolaad ka muidugi, ja glögi ka. Mul oli niii hea tuju, ma hüplesin ja jooksin ja naersin ja rääkisin ja jooksin ja kallistasin ja jätsin endast vist kõige imelikuma debiiliku mulje, aga see ei häiri mind, ma olin üle hulga aja lihtsalt õnnelik.
Öösel magasin kodus põrandal, päris mugav, värsket õhku lasin ka tuppa ja sian mõttes valmis mingi kingisoovinimekirja, panen selle siia üles.

Sillu tahaks jõuludeks:
1. pastlaid
2. Metsatöllu asju, ükskõik mida
3. Derwenti 9b pliiatsit
4. muusikat, häid plaate
5. ilusaid pilte (kui näiteks Mel viitsiks joonistada või Dani)
6. kootud asju
7. piletit teatrisse, kontserdile

Aega ja raha ja lunda ja lihtsalt õnne oleks ka vaja, aga ma arvan, et need saame kuidagi kõigi peale kokku.

No comments: