Tuesday, November 21, 2006

Paigalseis on pimedus.

Dagö "Öövalges"
Kadu ütleb et see on minu laul, küllap siis on.
Kõigepealt kaks parandust, esiteks käis nädalavahetusel Tartus ka Melian, kes on väike, armas ja hammustav, teda oli tore näha ja ma loodan et ta saab üle kõigist muredest mis tal olema juhtuvad. Teiseks, Kõust on kuri (ma ise ei suuda seda päriselt uskuda, aga noh, igaühel on õigus olla see kes ta on).
Ma tahaks teada kes mina olen. Sillu? Väike tüdruk, kes tantsib....öövalges.
Ma ei teagi, ma olen iseendas olemas küll, aga praegu on mul igasuguseid muresid, mis kipuvad seda väikest tüdrukut lämmatama. Ma püüan teda alles hoida, sest muidu ma kasvan liiga suureks ja siis ei oska ma enam elust rõõmu tunda. Ja see oleks hirmus.
Dagöt on hea kuulata, ta õpetab mind, positiivsuse poole püüdlema..."Vaadake ülesse! Hingake taevasse!...vaadake vaid paremat poolt." Kunagi me oskaisme niimoodi, me elasime ilma eluta, lihtsalt koosolemise rõõmust, vabadusest minna ja tulla, sellest, et olime olemas, koos, selleks et laulda, naerda, rääkida ja mitte kuhugi kiirustada.
Me tuleme kunagi tagasi.
Aga praegu on raske. Täna ma koolis lihtsalt ei jaksanud enam. Prantsuse keele tunnis oli täielk nukrusehunnik, ma ei teinud tunnis kaasa, ma lihtsalt kirjutasin endast muret välja, kirjutasin ja kirjutasin Notepadi ja siis kustutasin kõik ära. Pärast kolme kustutamist hakkas natuke parem. Täna käisin Goblini juures ka, mitteDani oli seal, me tegime süüa ja sõime ja vaatasime naljakid uudiseid.
Näidati lahedat moosinägu-autovarast, kelle nimi oli Maksim, räägiti sellest kuidas kusagil olid mingid rahvahulgad politseid Molotovikokteili pudelitega rünnanud ja et aastapäevaball toimub Tartus, kuhu tulevad kõik riigi tähtsamad ninad ühe rongiga.
Oh seda ilmaelu küll. /vanavanaema Olga e. vanama/
Ma õppisin täna juba natuke ja kohe lähen õpin veel, 28ndal on Tätte kontsert, kas keegi tahab koos minuga tulla?
Jaanus tuleb Tartusse, 1-sel. Vot nii.
"Issand, anna mulle meelekindlust leppida asjadega mida ma muuta ei saa, julgust muuta asju, mida ma saan ja tarkust nende vahel alati vahet teha."

Mul on täna mingi tsiteerimisepisik kallal. Jassu ütles et ma olen lillelaps. Tahaks oma elulille üles leida.
Ma pean lambale kasti joonistama.

No comments: