Thursday, December 28, 2006

Tühjaks jäänud päev

Jõulud said mööda, mina sain natuke kingitusi, mitmesuguseid. Ilusad jõulud olid, ma ei sanud mitte midagi mida ma lootsin, aga olin õnnelikum kui varasematel aastatel. Surnuaiad on ilusad kohad, küünlad on igal pool, ja tuul puhub ning taevas on tähti täis.
Esimesel jõulupühal olid Tiiu ja Indrek veel siin, ausalt öeldes ei mäletagi mida me tegime ja kas kuskil ka käisime, mere ääres sia korra küll oldud, ma läksin üksi läbi pimeda metsa, puudest suutsin kõrvale põigata, alles päris ranna ligidal koperdains natuke.
Peaks hakkama tegema koduseid töid, kui vaid teaks mis õppida jäi, täna on veidi tühi ja igav päev, mitte midagi ei ole ees,, mitte midagi ei ole hetkel juhtumas.
Goblin käis Saaremaal, koos käisime Kuressaares, lossi vaatamas, vallikraavi peal kõndida oli vahva. Bussiga läks küll natuke viltu. Esimene, see millega tulime lausa ootas ärandamist, sest bussijuht jättis võtmed ette, kui ta raha vahetama läks. Sellest oleks saanud ideaalse hipiekspressbussi.
See selleks, Saaremaa on ilus, tammepuu keset staadioni ja laohooned sadamas jne. Vb lähen Leisi täna, tahan liikuda. Dnd-d mängisime, eile ja üleeile.
Erlessa ehk viitsib pikemalt kirjutada.
Ma vihkan uueaastalubadusi.
Aga ma pean endaga midagi ette võtma, enesteostust on väga-väga vaja.

No comments: