Sunday, November 19, 2006

Näddalilõpp

Täna on pühapäev, homme lähen üle mitme päeva jälle korralikult kooli. Nädalavahetus oli tegelikult päris lõõgastav. Kõik algas sellega, et Mialee tuli millalgi Tartusse, Neljapäeval oli lihtsalt väga tsill, me käisime Urus (sealt aeti meid bukkakefestivali tõttu minema) siis käisime Daleiose juures, sõime natuke tema toitu, ahistasime ta koera ja ei lõbustanud teda eriti, aga vahva oli. Hiljem lõpetasime Goblini juures, ilma Montemarosota, ja mul oli palavik.
Reedel ma magasin suurema osa päevast, ma olin tõbine ja väsinud, õhtul ei teinud midagi, vaatasime Urus Simpsoneid ja kurtsime igavuse üle, kui äkki....Hakkas tööle tuletõrjesireen, Barbar mainis et koridor on suitsu täis ja meie kobisime kenasti välja. Kohe oli ka Falck kohal, selgus et keegi värdjas oli vastu koridori seina visanud mingi tolmupaki vms. mis terve koha tolmu täis ajas, lisaks sellele vedas ventilatsioon kogu saasta laiali.
Laupäeval käisime koos Kadi ja Merlega poodides, vahepeal nägin ka Goblinit, Uvathat ja Liisat. Hiljem jälle Urgu, simpsoneid vaatama. Sealt aeti meid vrsti minema, sest seal tuli mingi pidu, mina tulin Tiiu juurde, et teed juua.
Helistab Goblin ja käsib mul Selveeisse kobida, oh well, bussipeatusesse, hm, varsti peaks tulema buss...närvi ajab ootamine, lausa vihale, hakkan Annelinna keskuse poole lippama. Käime poes (mina, Dani, Goblin, Vares)
Läheme edasi Gopsi juurde, laulame, istume, räägime helgest tulevikust jne. Vahepeal lülitavad naabrid voolu välja.
Magan hästi.
Hommikul lähen koju, söön natuke ja siis Kuribohiga koos õue, et Toomele minna, Goblin tuleb ka. Kõmbime ringi, näeme Jaanust ja mingit chicki kelle nime ma kahjuks ei mäleta, käime kaubamajas, korjame üles Karli läheme Urgu. Kostüümid!!! Dani tuleb ka, lähme rõõmsalt, relvastatult ja kostümeeritult pitsapoodi, käime ka Vahuri ukse taga (keda pole ema väitel kodus), kohtame Seebut ja vestleme tema naabritädiga. Poeskäik möödub rahumeelselt.
End of the day. Tulin koju, hakkan nauke veel õppima, varsti magama, ka. Homme on prantsuse keele tund.
Vaja tegeleda Ilmaplatsi asjadega.
Pesu on ka vaja pesta.
Saapapaelte otsad äa kõrvetada.
Ilmselt ma unustasin midagi, vabandust. Kallistused kõigile kes neid väärivad.
Sillu.

1 comment:

Anonymous said...

Selle unustasid ära, et mina Tartus olin.