Saturday, July 11, 2009

1-2-3

Eilsed hormoonid ja äng andisid hommikul järgi. Kaos minu toas tulenes empsu hasartsest remondiideest. Mis osutus päris vahvaks, eriti hetkel kui ma sian esimest korda kasutada akudrelli. Wee! Pool tundi koos põrandaliistudega oli tore. Tahan ka endale akudrelli. Pärast pingelist kruvimist ja kõverate liistude väänamist panime koos Mannuga kokku uue esikuriiuli. Tõdesin jälle, et naised on ikka ebapraktilised loomad - emps oli ostnud liiga kõrge kapi. Pärast mõningaid mõõtmisi tekkis väike lootus, et kui kapil jalad alt ära kruvida peaks see esikusse mahtuma Mahtus ka, mitte küll vastu seina, aga siiski. Remont on igatahes vahva, va. asjaolu, et ma oma tuppa ei mahu. Muide, leidsin põrandal valitsevast segadusest lauluraamatu nii värske ilmumisaastaga nagu 1896. Olin mitu minutit vaimustuses ja lehitsesin seda haruldust. "Eesti Rahwa Laulu Raamat", välja antud Revalis. 1898 oli keegi Hr. Kuur sinna oma nime kirjutanud.
Retro.
Saunas käisime ka. Ja nüüd lõpetasin Pärnu filmifestivali filmi vaatamise - abordid Venemaal. Raske. Aga mulle meeldib neid filme vaadata. Remont on hea, sest siis on mul siin tegevust, pealegi põnevat tegevust. Lisaks sellele olen nüüd tantsupeo lugude sõltlane - ema kuulab seda plaati vist 24/7. DVD-d vaatasime ka, suure osa ajast püüdis ta näidata kus tema rühmad parajasti on:)
Ja see pidu oli mere-inimeste jaoks rokem kui teistele. Ma ei tea, kui paljud teist on "Viire takka" saatel lapsena magama jäänud. Ja ega mu vanaisa kala pärast ainult merel käi.
Ja muidugi "Tuulevaiksel ööl".
Kes pole kuulanud, kuulake.
Sõnad kirjeldamiseks oleks liigsed.
Head und.

2 comments:

Tauri said...

ma laenaksin hea meelega teilt seda tantsupeo plaati millalgi =)

Aure said...

Oh, "Viire takka" on ikka nii hea unelaul. :D