Tuesday, August 08, 2006

mul on muide nimepäev täna

Happy little boozer.
Eile sai käidud Põlluäärtel külas, pulma-aastapäeva tähistamine oli, natuke sugulasi ja siis äripartnerid ka. Andree küll ei tulnud kitarret mängima, aga lauldud sai nii umbes kella kaheni, taevas oli tähti täis ja lennukeid, tähed kippusid ka langema, lennukid õnneks mitte. Sõime liha ja jäätist ja kõike muud toredat. maris taidles ringi, njah, niisiis, võrdlemisi mõnus õhtu, ahjaa, shampust ärge sügavkülma pange, seee läheb kenasti lõhki, kuigi, shampusejää on maitsev :p
Täna jõudsid meid külastada juba tädi maia ja co. ja õhtul tuleb mulle külalisi et grillida, lätlased on neljapäeval siin ja reedeks on meid pulms kutsutud.
Urr, ma ei taha kooli minna, kohe üldse ei taha, tartusse tahan küll, heleniga peakski kontakti võtma, et ta ka korra ühte linna Eestis viia.
ja vanemuisele uus elektrikannel, palun.
kadit kiusasin hommikul, käisin vaatamas kuidas tal aiatööd teeb. muide ööseti on tore nooli loopida, ii ajaviiteks, mu koer Rommi ajab näost tikreid sisse. merele võiks minna, tõsisel, eriti tahaks purjetama, kuigi niikaua kuni meil oma jahti pol on asi pisut piiratud. Niisiis, Rocky Horrori jaoks ka punapeaks, ma ei kujuta ette kas ma peaksin end püsivalt punapeaks maalima või mitte, ei taha nagu eriti. Lohisbe täna see jutt, võibolla on asi selles, et vasaku käe all on väike riidekuhil, käsi kisub krampi pisut. hommikul ärgates oli see päris surnud, magades unustasin käe pea alla ja kui siis ärkasin oli sellest ainult kummikinda laadne kolakas järel, natuke vehkimist ja asi läks jälle elama. akud on tühjad, telefoni ja fotoka omad nimelt, laadja on olemas jne. Mis mõte sellel kõigel on??? Suvi saab läbi ja ma pean veel ühe aasta hinges püsima, urr, ainuke lohutav asi on seltskond kes mind Tartud niivõrd kuivõrd ümbritseb. hea et te ikka olemas olete, onju. Ehee, kõrvaldasin käekrambi põhjustnud püksid, nüüd on juba päris ok kirjutada, mulle meeldib kui ma saan vasaku käe toolile toetada, sest ta niikuinii ainult seal a, s, e tähe juures möllab.
nüüd sööma korra, varsti jätkan, pean niikuinii scooby-Do-d vaatama.

Kummalisel kombel ei olegi enam eile vaid on täna, olen vahepeal oma sünnipäeva tähistanud, huvitav oli, võibolla mitte nii väga lõbus, aga meeldejääv vist küll. öösel illikul oli ilus, suur täiskuu, meri ja sadamatuled, võrratu, ma oleks vist kai otsa peale istuma jäänudki, sellline haarva lõputuse vajadus, tunne et siin ongi maailma serv ja midagi muud ei ole, ei tule ega pole kunagi olnudki. Nad on laiule riputanud köie ja tormiredeli, veidi ronimist on tore ja me laulsime ka natuke ja ma käisin ja panin jalad korra vette, külm oli tegelikult, ma ei teagi, ei ole just kuigi loogiline. tahaks kedagi veel siia tuua, et näidata kui ilus on augustiöö. ma pole vist maininud et august meeldib mulle, kui juuni on nagu mõnus vein ja juuli tuline viski, hullumeelselt tormakas rõõm ja lämbe rahulolu, siis august on nagu hea vahuvein, veidi kihisev, köitev, samas rahulikum kui juunikuu, sellline üleüldine heatujulisus.
Tegelikult on mu meeleolu võrdlemisi all, jälle on maailm ilma ühest võrratust inimesest ja ma olen vihane ja kurb, miks on elu, õigemini surm, vahle nii ebaõiglane. ma ei hala, sest elu ongi selline ja kõik toimib nii nagu peab, aga ikkagi, see ei ole õige1 Njah, tädi pilvi on surnud, olgu muld talle kerge, laupäeval on matused, masendav, reedel on pulmad ja laupäeval peied. Urr! leppimine ongi vist kõige raskem. Aga saame hakkama, kuigi, kahju on. Nojah, nüüd ma sattusin nukrameelsuse laine peale, sellest on raske välja tulla, ehk vaatan mingit vana ja head filmi ja joon rummiga teed. oleks keegi hea ja kallistatav siin....tahaks sellist rahumeelset seltskonda, aga praegu pole.
hea küll, lõpetan, kurvaks läks see lugu nüüd :(
Sõpruse Puiesteed kuulan.
vaatan aknast välja, ilsu päike paistab, kaselatv on lojuva päikese kirtes rohkem varjuna näiv, õues on hea, tikrid on ka valmis. kandlemänug harjutasin, ühe loo sian slegeks, sõrmed on valusad. Valus .

1 comment:

123qweasd said...

Kui sa natuke kiiremini veel kirjutaksid, saaks sinu blogisse kirja kõik, mis maalimas head ja halba.

Kalli sulle.