Monday, August 14, 2006

Lugege Oscar Wilde'i, ta oli geenius.

Tassike teed, kohe teen endale ja siis püüan panna kirja viimaste päevad olulisemad sündmused. Reedel käisime siis pulmas, kutsutud oli ainult perekond, vaikne registreerimine, Anna oli ilus ja ivar oma tavalise lontisolekuga ka täiesti aktsepteritav. Pärast laulatust järgnes mõningane passimine, mis siiski päädis sõiduga loode tammikusse kus me pidasime täisti kena pikniku ja käisime ka jalutamas, kena oli seal. õppisin juurde ühe kasuliku nipi kuidas raskeid inimesi tassida. Õhtusöök oli ette nähtud GO Spa hotellis, ja nüüd ma ütlen et see oli jama. garneering oli mõttetu ja no mis siis et taimetoitlaste eine, midagi enamat oleks kindlasti võimalik olnud välja mõelda. eelroog. Kurgipüreesupp, külm - öakk! ma sõin selle ära, aga ausalt, enam mõtetumat toitu annab teha. põhiroog: Grillitud köögiviljad riisiga - kui serveering poleks nii vilets olnud, päris maitsev tegelikult. magustoit: Puuviljasalat jäätisega - Kus on jäätis???, puuviljad siiski maitsvad, aga neid annab harva rappa ajada. Sedapsi siis, pulmas käidud, suundusime kohe Pärnusse, laupäeval toimusid tädi pilvi matused. kurb oli. Iseenesest väga ilusad peied, korralik kõne, mitte mingi nutulaul, normaalne muusika, ilmalik asi. Toitlustus oli parim. eelroog. kreeka salat - ilus ja ülihea. Põhiroog: Sealiha, hapukapsas, kartul - veidi tavatult tavaline, aga väga maitsvalt valmistatud. Magustoit: kerge jogurtikook mangokastme ja pirnidega....mmmh! Ja joogiks oli ka korralik jäävesi või morss ja punane vein. pärnusse jäin kauemaks kui plaanisin, aga see oli vajalik, minu ja teiste jaoks ka. Muide, Roland on täielk moosinägu, kõige armsam laps keda ma näinud olen. Igatahes, pühapäeva lõunaks olime Saaremaal, Kuivastu poole peal praamijärjekord 12km. Bussi peale minek jäi ära, käisin hoopis kohvikus kohvimasinat testimas: 2 lattet, espresso, capuccino, roheline tee, tavaline must kange kohv. Tulemus: täielik kofeiinilaks. Et maha rahuneda käisin öösel veel peniga õues jalutamas, paadisadamas ja mujal, kena kuu oli. Magada ei sanud, kella kahe ajal ärkasin üles ja siis olin mitu tundi niisama siruli, õues hakkas juba valgeks minema, siis võtsin vennaskonna plaadi ja kuulasin seda, "Mul oli üks plika" kaks korda, see on ainuke asi mis kindlasti magama paneb, lihtsalt kogu mõttetegevus keskendub laulusõnade kordamisele. Enne uinumist jõudsin veel tuletada meelde ladine keel käänamist ja pööramist, see hakkas mind üsna huvitama. Täna ärkasin vara, mingi poole kümne paiku vist, emps värvis mu pea ära, nüüd siis punapea. Jeh. kadit käisin külastamas ja siis läksin kohvikusse, tegin pisut pisemaid töid, hiljem käisin veel kassaaparaadiga mässamas, kusjuures see kolakas ei olegi nii üliinimlikult keeruline kui alguses tundus. Katsetasime ka erinevaid toite, poest ostsime vajalikku kraami, kui ma äkki märkasin kodujuustu-karpide vahel vaibanuga. Mis ripakil, see ära. võtsin noa muidugi endale, suht vilets ja vana teine tegelikult, aga ikkagi mina leidsin ju. :)
Vihma saas täna palju, sõitsin rattaga mingi 10km, käisin ka ühel kenal karjamaal, mre ääres, polnud seal varem käinud, istusin niisama. täna vast rohkem õue ei lähe. Kõik toredad inimesed on alates 28ndast augustist oodatud kohvikusse "Soneburg", tulge onju, minu pärast.

No comments: