Saturday, March 10, 2007

Tänusõnu ja veel natuke

Tere head inimesed, tahan pühendada oma kirjasõna tänasele vihmasele kevadisele ilmale ja homsele mängule.
Tegelikult lõhub mu armas peakolu hetkel valutada nagu hullumeelne, aga no ausalt, ta arvab endast ikka liiga palju.
St Rock on muide lahe, mul on nende trummipulk riiulis, sain sellega peaaegu vastu vahtimist.
Siinkohal lisan veel tänusõnad Mandile, kelle käest ma täna Metallica särgi sain, mis toimib suurepäraselt öösärgina.
Tauri on siin, temast saab hea rollimängja, ma olen kindeel. Peaks veel natuke koristama ja asju pakkima, homme on vaja tatart osta ja veel ühtteist varuda.
Vahurile ka tänud, ajalehe ja selle eest, et ta minu peale väga ei pahanda, kui ma ta kogemata helistamisega üles ajan.
Nädala pärast hakkan end koju sättima, igatsengi juba Saaremaa järele, merd pole ammu näinud. Kadrinast peab ka läbi käima.
Sedasi jah, nüüd teen akna lahti ja siis varsti magama.
Mulle meeldib öösel arvutist muusikat valida:)

No comments: