Thursday, January 18, 2007

Sel aastal tuleb kevad teisiti...(lihtsalt käis läbi pea üks viisijupp)

Kui näoli köögilaua peal lamada võivad tulla päris huvitavad mõtted, vahel ei tule nende lõpunimõtlemisest lihtsalt midagi välja. Mu kurk valutab nagu segane, tapsin ennast natuke taruvaiguga, mul on alati tunne, et see teeb asja veel hullemaks, aga ma tean, et tegelikult see aitab. Fking usk, lootus ja armastus, nemad ajavadki maailma hukka.
Igatahes, ma käisin täna koolis, mis polnudki minust nii rumal, kui need asjad, mida ma tavaliselt teen, ma ei saanud küll oluliselt uusi teadmisi, ei kohtunud uute imetarkade inimestega, ega paistnud ka ühelgi muul moel HTG hallist õpilasmassist silma. Nojah, mul olid jalas sokid - villased ja ma istusin mingi aja emonurgas...aga see oli ka kõik.
Muide, koolisöökla üllatab taas, täna pakuti meile lõunaks ploffi juurde salatit, mis sisaldas nii õuna, kapsast kui ka viinamarju, mõned teravama keelega ütlejad oletasid, et tegemist on müügist mahakantud puuviljadega. Salat sai endale , minu silmis, "Hullu fantaasia" tiitli.
Igavuse üle koolisööklas kurta ei saa.
"Me kõik oleme kogujad" Seebu mõttekäigud: "Potteri-raamatus on kaht liiki inimesi, mugud, kes koguvad võlurite asju ja härra Weasley, kes kogub mugude asju."
Mu kõht tõmbleb ja valutab, see on häiriv. Goblin ei ole häiriv.
Lihtlaused omavad.
Seebu ei tahagi flööti mängida, ma saan temast aru, Erlessa ilmselt tapaks ta. Mulle flöödimäng meeldib, eriti kui seda osatakse.
Muide, meie trepikojas elab roosa hommikumantliga tädi (võimalik, et ma mainisin seda oma eelmises postituses), kellele ei meeldi kui öösel uksekella antakse.
Ma pean endale endiselt perearsti leidma, ma tegelen sellega, varsti.
Ma olen väsinud, head ööd.
P.S. Ma sain endale lille! Hüatsindi! VII ! (midaiganes)

No comments: